Hijama

Diverse artikelen betreffende de Islam
G.Salem
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: Hijama

door G.Salem » ma _7-_apr-_2008ah, 7-4-2008ad, 11:40 pm

ah zeg ik heb ontzettende koppijn...

jac, doe je dat nog steeds trouwens?
[align=center]9. "Voorwaar, deze Koran leidt naar wat rechter is..." (Soerah [17] Al-Israa)

28. "...Door het gedenken van Allaah komen de harten tot rust." (Soerah [13] Ar-Ra'd)[/align]

RANDOM_AVATAR
aboe suleymen
Beginner
Beginner

door aboe suleymen » di _8-_apr-_2008ah, 8-4-2008ad, 12:54 pm

salaamoe alejkom wa rahmatollaahi wa barakatohoe

ik moet zeggen dat er leden zijn die niet volwassen omgaan met wat de profeet ons heeft gegeven.

hieronder is een ayaat uit de qoraan wat ons herinnert om niet te spotten met de islam in het algemeen!

''Zeg is het Allah,zijn tekenen en zijn profeten waar jullie mee spotten,verontschuldig jullie niet,jullie zijn ongelovig geworden nadat jullie geloofd hebben'''

en voor degene die niet moslim zijn vraag ik hun om geen belachlijke uitlatingen te doen,je bent immers op deze forum om van elkaars kennis te profiteren....

Wen the facts reach the ears,and the truth reach the eyes,they turn there back against
because there heads is filled with (lies)...

no avatar
shifaa

door shifaa » wo _4-_jun-_2008ah, 4-6-2008ad, 10:29 am

***tekst verwijderd.***

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

door Ayasha » do _5-_jun-_2008ah, 5-6-2008ad, 11:28 am

Onleesbaar en niet te begrijpen artikel.
[align=center][fade][font=Arial Black]Gebruik de link boven de banner voor de forumregels[/font][/fade][/align]
[align=center][highlight=#80ff00]http://www.ontdekislam.nu/forum/viewtopic.php?t=401[/highlight][hidden][img=center]http://img833.imageshack.us/img833/1087/bannergeelgroenontdek1.gif[/img][/align][/hidden]

Zakaria Buhktari
Webmaster
Webmaster

door Zakaria Buhktari » do _5-_jun-_2008ah, 5-6-2008ad, 11:36 am

Ayasha schreef:Onleesbaar en niet te begrijpen artikel.

Dat stukje tekst zal vast wel langs een aantal vertaalwebsites zijn geweest rofl
Vergeet niet om uit te geven op de weg van Allah swt, en doneer op: http://www.ontdekislam.nl/donatie.html

Ayasha
Forum Beheerder
Forum Beheerder

door Ayasha » do _5-_jun-_2008ah, 5-6-2008ad, 10:10 pm

brother-zakaria schreef:
Ayasha schreef:Onleesbaar en niet te begrijpen artikel.

Dat stukje tekst zal vast wel langs een aantal vertaalwebsites zijn geweest rofl

Dat vermoeden had ik dus ook :roll:
[align=center][fade][font=Arial Black]Gebruik de link boven de banner voor de forumregels[/font][/fade][/align]
[align=center][highlight=#80ff00]http://www.ontdekislam.nu/forum/viewtopic.php?t=401[/highlight][hidden][img=center]http://img833.imageshack.us/img833/1087/bannergeelgroenontdek1.gif[/img][/align][/hidden]

RANDOM_AVATAR
youssra
Beginner
Beginner

door youssra » wo _6-_aug-_2008ah, 6-8-2008ad, 10:54 am

aboe suleymen schreef:salaamoe alejkom wa rahmatollaahi wa barakatohoe0

dit is een antwoord voor degene die geinteresseerd zijn in hijama.

****Engelse tekst verwijderd, zie forumregels. Ayasha.****

VOOR DE VROUWEN IS ER IEMAND IN ROTTERDAM....(EEN VROUW)

EMAIL ADRES VOLGT BINNENORT...INCHA ALLAH

SALAAMOE ALEJKOM

Salaam oehlekoem,
Ik zou graag de gegevens van die vrouw willen hebben.

RANDOM_AVATAR
mouradboussoufa
Beginner
Beginner

door mouradboussoufa » za _30-_aug-_2008ah, 30-8-2008ad, 9:32 pm

In Antwerpen heb ik mij laten behandelen door een dokter. Ik had wat last van rugpijn. Na een hijama-sessie was het volledig verdwenen! Ik heb hier nog ergens een e-mailadres van die man gevonden : hijama.antwerpen@gmail.com . Je kunt zo met hem contact opnemen. Die arts is heel vriendelijk en legt alles goed uit.

RANDOM_AVATAR
miss_mounia
Beginner
Beginner

door miss_mounia » wo _1-_apr-_2009ah, 1-4-2009ad, 10:33 am

:bloem: Assalamu aleikum warahmatullah,soubhanAllah echt fijn om te horen dat er tegenwoordig veel mensen, liever van alternatieve geneeswijze willen benutten.
ik zelf heb jarenlang last gehad van migraine, totdat ik een zuster leerde kennen, die samen met nog een zuster en twee broeders in rotterdam Hijama (cupping) verrichten. ze hebben gestudeerd in malaysie en deze cupping volgens de sunnah.
MashAllah echt heel effectief, ik heb geen last meer gehad van migraine alhamdulilah.
de nr van die zuster is: ****Verwijderd, niet toegestaan tel.nummers openbaar te maken, doe dit via pb als iemand er om vraagt. Ayasha****

RANDOM_AVATAR
Bro Ihsan
Super Poster!
Super Poster!

door Bro Ihsan » vr _24-_jul-_2009ah, 24-7-2009ad, 6:04 pm

Salam aleikum w.r.w.b.

Di moet ik ook doen! Broeder Jacob, doe je het nog steeds? Deel je ervaringen en adresje met ons!

Wasalam aleikum w.r.w.b.
2:155 And most certainly shall We try you by means of danger, and hunger, and loss of worldly goods, of lives and of [labour's] fruits. But give glad tidings unto those who are patient in adversity

Rahmanin kuluyum
Super Poster!
Super Poster!

door Rahmanin kuluyum » vr _24-_jul-_2009ah, 24-7-2009ad, 10:32 pm

ik zou wel willen dat mijn schoonmoeder het zou doen die heeft ook enorme migraine, heb een keer naar een arts geluisterd op tv die dit uitvoerd in medinah.Ontzettend apart, wel eng om te zien btw al dat bloed.De patienten zeiden dat het zelfs verslavend werkt, je voelt je zo goed daarna dat je steeds vaker gaat er verdwijnen zelfs klachten waarvan je niet eens wist dat die weg konden ...
Özgürlük nefsini yenmektir

RANDOM_AVATAR
Bro Ihsan
Super Poster!
Super Poster!

door Bro Ihsan » za _25-_jul-_2009ah, 25-7-2009ad, 2:25 pm

Salam aleikum w.r.w.b.

Wie oh wie heeft voor mij een goedkoop en betrouwbaar adresje voor Hijama??????

Ik wil het binnenkort uitproberen.. Het mag in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam zijn.

Wasalam aleikum w.r.w.b.
2:155 And most certainly shall We try you by means of danger, and hunger, and loss of worldly goods, of lives and of [labour's] fruits. But give glad tidings unto those who are patient in adversity

RANDOM_AVATAR
Bro Ihsan
Super Poster!
Super Poster!

door Bro Ihsan » za _25-_jul-_2009ah, 25-7-2009ad, 2:27 pm

jacob_nl schreef:Ik heb vandaag voor het eerst hijama gedaan en het viel allemaal erg mee.

ben benieuwd hoe ik me morgen voel :D Als het goed is merk je de volgende dag dat er flink wat nieuwe bloedcelletjes zijn aangemaakt.

Insja allah zal ik nu 1 keer per maand hijama doen en kijekn wat de effecten zijn.

Salaam alaikum

Salam aleikum w.r.w.b.

Broeder Jacob,

Doe je nog steeds de Hijama regelmatig? Hoe ervaar je de gezondheidsverbetering daardoor? En heb je misschien een betrouwbaar adresje voor mij?

Moge Allah je belonen voor al het goede in alle vormen.

Wasalam aleikum w.r.w.b.

jacob
Super Poster!
Super Poster!

door jacob » za _25-_jul-_2009ah, 25-7-2009ad, 4:38 pm

Bro Ihsan schreef:
jacob_nl schreef:Ik heb vandaag voor het eerst hijama gedaan en het viel allemaal erg mee.

ben benieuwd hoe ik me morgen voel :D Als het goed is merk je de volgende dag dat er flink wat nieuwe bloedcelletjes zijn aangemaakt.

Insja allah zal ik nu 1 keer per maand hijama doen en kijekn wat de effecten zijn.

Salaam alaikum

Salam aleikum w.r.w.b.

Broeder Jacob,

Doe je nog steeds de Hijama regelmatig? Hoe ervaar je de gezondheidsverbetering daardoor? En heb je misschien een betrouwbaar adresje voor mij?

Wasalam aleikum w.r.w.b.

Ik heb eigen set en me vrouw doet het , heel betrouwbaar adresje dus voor mij :D

RANDOM_AVATAR
Bro Ihsan
Super Poster!
Super Poster!

door Bro Ihsan » za _25-_jul-_2009ah, 25-7-2009ad, 4:47 pm

jacob_nl schreef:
Bro Ihsan schreef:

Salaam alaikum

Salam aleikum w.r.w.b.

Broeder Jacob,

Wasalam aleikum w.r.w.b.

Ik heb eigen set en me vrouw doet het , heel betrouwbaar adresje dus voor mij :D

Salam aleikum w.r.w.b.

Hahahahahaahha ok... Je hebt het heel goed voor elkaar!! Een goed idee voor mij om toe te voegen in het huwelijkscontract. Hoe frequent doe je het nog steeds? 1x per maand? 1x per week? Hoe duur is dat setje van jou? Is dat een setje met pompjes? Waar kan je die kopen? Wellicht kunnen we een Hijama club oprichten hier in Den Haag...Tenslotte ken je een broeder die dat doet in deze omgeving?

Wasalam aleikum w.r.w.b.

RANDOM_AVATAR
Bro Ihsan
Super Poster!
Super Poster!

door Bro Ihsan » za _25-_jul-_2009ah, 25-7-2009ad, 11:36 pm

Bro Ihsan schreef:Salam aleikum w.r.w.b.

Wie oh wie heeft voor mij een goedkoop en betrouwbaar adresje voor Hijama??????

Ik wil het binnenkort uitproberen.. Het mag in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam zijn.

Wasalam aleikum w.r.w.b.

Niemand???

RANDOM_AVATAR
Oem Mokhtar
Super lid
Super lid

door Oem Mokhtar » za _25-_jul-_2009ah, 25-7-2009ad, 11:42 pm

Misschien even in de as soennah moskee navragen?Zal vast wel iemand tussen zitten.

@jacob_nl ,kan je wat meer info over dat setje geven?Waar het te koop is bijv?

RANDOM_AVATAR
Bro Ihsan
Super Poster!
Super Poster!

door Bro Ihsan » zo _26-_jul-_2009ah, 26-7-2009ad, 12:01 am

Oem Mokhtar schreef:Misschien even in de as soennah moskee navragen?Zal vast wel iemand tussen zitten.

@jacob_nl ,kan je wat meer info over dat setje geven?Waar het te koop is bijv?

Je hebt gelijk, daar wilde ik vanmiddag langs gaan om speciaal te vragen maar er kwam iets tussen. Ik ga overmorgen langs inchAllah! Maar online is natuurlijk lekker makkelijker..

jacob
Super Poster!
Super Poster!

door jacob » wo _28-_apr-_2010ah, 28-4-2010ad, 8:34 am

We hebben 100 setjes bestelt, en komen binnenkort binnen. Ze zijn direct op waarschijnlijk door bestellingen.
We zullen insja allah direct weer bestellen.

Volgende week is goede tijd om hijama te doen. Morgen is het de 15e en Zaterdag ,Maandag en Woensdag de 17e,19, en de 21ste, dat zijn de beste dagen om hijama te doen.

salaam alaikum

Zwakke_Dienaar
Super Poster!
Super Poster!

door Zwakke_Dienaar » wo _28-_apr-_2010ah, 28-4-2010ad, 12:34 pm

macha Allah!

Ik ga deze zaterdag incha Allah hijama laten doen door een broeder die het al 6 jaar doet. Alhamdoelilah doet hij het voor gratis en voor niets (zelfs het materiaal moet ik niet betalen).

Dit is wel de eerste keer dat ik het laat doen, en alhamdoelilah stelt me gerust als ik de verhalen hier lees
Weten wat we niet weten, is het begin van wijsheid

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige artikelen